Radiofreqüència INDIBA

Sabies que la radiofreqüència té aplicacions terapèutiques molt interessants en casos de lesions? Gràcies a la tecnologia d’INDIBA podem accelerar la cicatrització del teixit i reduir el dolor i la inflamació. D’aquesta manera, s’estimula el procés de rehabilitació i la persona que rep el tractament es troba molt millor després de poques sessions.

La bioestimulació amb l’aparell d’INDIBA és un tractament segur, eficaç i indolor que utilitzo en casos de dolor, desgast i inflamació.

INDIBA aplica una freqüència òptima de 448kHz que fa augmentar el flux sanguini, responsable de proporcionar oxigen y nutrients beneficiosos per al procés de reparació dels teixits. A més a més, és un tractament que no té efectes secundaris i que, combinat amb altres tècniques de fisioteràpia, estimula els processos de curació del propi organisme.

Des de finals del 2020, practico aquest mètode a les meves sessions de fisioteràpia a Puigcerdà, el poble on he crescut i on intento aportar el meu granet de sorra per al benestar comú.

En quins casos et pot ajudar el tractament amb la tecnologia d’INDIBA?

• Tendinopatia (Aquiles, espatlla, rotuliana)

• Artrosis

• Tractaments post-Cirurgia

• Ruptures musculars

• Elongacions i esquinços

• Fractures

• Tractaments per a la disminució del dolor

• Lumbàlgia

• Contractures musculars

• Trigger points

Fisioteràpia holística per tractar els problemes físics des de l’arrel

Si necessites un servei de fisioteràpia a Puigcerdà que compti amb la tecnologia d’INDIBA, estàs al lloc adequat.
Contacta’m sense compromís per rebre un tractament personalitzat.